Konsultant

Porady prawne 24/7

Otwórz
image

PESEL (Powszechny Elektroniczny System Ewidencji Ludności) i Podpis Elektroniczny

  • icon
    Bezpieczna transakcja
  • icon
    Sprawdzeni wykonawcy
  • icon
    Przejrzysta cena
  • icon
    Sterowanie 24/7

Pozdrowienia 👋

Nazywam się Alexander, jestem Twoim osobistym menedżerem. Pozwól sobie pomóc!

image
image
Ocena:
0
Data publikacji: 18.04.2024
Czas czytania: 6 minuty
Liczba wyświetleń: 354
Scena Termin (dni) Koszt
  • 1
    Konsultacje, przygotowanie prawne wszystkich niezbędnych dokumentów
    1 664,20 zł

    Prawna Ocena

    • Opisuje się sytuację wymagającą analizy prawnej.
    • Określa się okoliczności sprawy, istnienie lub brak dokumentów związanych z sytuacją.
    • Przeprowadza się pełną rozmowę ustną w celu ustalenia wszystkich istotnych okoliczności sprawy.
    • Określa się oczekiwania klienta w odniesieniu do rezultatów świadczenia usługi.
    • Analizuje się obowiązujące prawo regulujące problem.
    • Przeprowadza się analizę praktyki sądowej w zakresie omawianej problematyki.
    • Opisuje się osobiste doświadczenie prawnika w rozwiązywaniu podobnych problemów.
    • Wnioskowanie, w którym stwierdza się niemożność rozwiązania problemu lub sposoby jego rozwiązania.
    • Każda metoda rozwiązania problemu jest opisana oddzielnie i przedstawiona w postaci tabeli zawierającej konkretne działania specjalisty, termin wykonania usługi ogółem oraz każdego etapu oddzielnie (jeśli usługa składa się z etapów), wynik świadczenia usługi lub etapu oraz cena usługi lub etapu.
Ogólnie
1 664,20 zł

PESEL (Powszechny Elektroniczny System Ewidencji Ludności) i Podpis Elektroniczny

Przy przeprowadzce do Polski konieczne jest złożenie wniosku o numer identyfikacyjny podatkowy znany jako PESEL. Dla obywateli Ukrainy wydawany jest PESEL UKR jako potwierdzenie tymczasowej ochrony w Polsce i legalnego pobytu w kraju.

PESEL jest wymagany do:

  • Otwarcia konta bankowego;

  • Otrzymywania świadczeń socjalnych i ulg;

  • Zatrudnienia;

  • Rozpoczęcia działalności gospodarczej w Polsce;

  • Składania wniosku o kredyt;

  • Zakupu samochodu, nieruchomości;

  • Dowolnych operacji finansowych związanych z płatnościami podatkowymi.

Numer PESEL zawiera dane takie jak data urodzenia, płeć, numer seryjny i cyfry kontrolne. Dokument należy uzyskać w ciągu 30 dni od przekroczenia granicy. 

Dokumenty wymagane do uzyskania PESEL:

  • Paszport i jego kopia;
  • Wypełniony formularz wniosku;
  • Zdjęcie w rozmiarze 3,5x4,5 cm, zrobione nie później niż 6 miesięcy przed złożeniem wniosku;
  • Umowa najmu i meldunek;
  • Karta pobytu (jeśli jest dostępna).

Wniosek o PESEL składa się do urzędu miejskiego.

Podsumowanie

Na naszym rynku "Konsultant", możesz wybrać prawnika zajmującego się prawem imigracyjnym, który udzieli ci porady i zapewni pełne wsparcie w uzyskaniu identyfikacyjnego numeru podatkowego PESEL.

W erze cyfryzacji wiele operacji związanych z przetwarzaniem dokumentów można wykonywać online. W tym celu potrzebujesz podpisu elektronicznego. W Polsce EPUAP upraszcza interakcję z wieloma agencjami rządowymi.

Podpis elektroniczny to indywidualny zestaw cyfrowych znaków, który pomaga zweryfikować tożsamość podpisującego.

W Polsce istnieją dwa rodzaje podpisów elektronicznych:

  1. Podpis za pomocą zaufanego profilu EPUAP – osobistego konta na portalu rządowym. Jest to odpowiednik podpisu odręcznego, który można używać do podpisywania dokumentów w przypadku wszelkich transakcji prawnych, gdy osoba nie może być obecna osobiście. Taki podpis może być używany zarówno przez obywateli polskich, jak i obcokrajowców.

Aby uzyskać taki podpis, należy wypełnić formularz online na stronie pz.gov.pl, podając PESEL, numer telefonu i aktualny adres e-mail, a następnie przejść identyfikację, odwiedzając osobiście jeden z centrów obsługi ePUAP nie później niż 14 dni po wypełnieniu formularza. Alternatywnie, zaufana osoba może to zrobić za ciebie, a usługi takie możesz zamówić na naszym rynku "Konsultant". 

  1. Kwalifikowany podpis elektroniczny, który nie wymaga PESEL ani rejestracji zamieszkania w Polsce. Taki podpis wymaga określonego oprogramowania, jest wydawany na wymiennym nośniku USB, ma dwuetapową autoryzację użytkownika, ale można go używać tylko do dokumentów o specjalnych rozszerzeniach.

Za pomocą podpisu elektronicznego można:

  • Zarejestrować firmę w Polsce, nawet nie będąc w kraju;
  • Składać deklaracje podatkowe, celne lub ZUS elektronicznie;
  • Podpisywać faktury, umowy lub umowy handlowe;
  • Współpracować z funduszem emerytalnym, organami ubezpieczeń społecznych;
  • Korzystać z zintegrowanego systemu medycznego e;
  • Złożyć wniosek o prawo jazdy, zarejestrować lub wyrejestrować samochód;
  • Stosować się do świadczeń socjalnych w ramach programu 500+ (dla Ukraińców wyjeżdżających po 24.02.2022);
  • Ustawić profil kierowcy, zarejestrować podróże służbowe twoich pracowników do Polski (dla ukraińskich firm transportowych);
  • Złożyć pozew sądowy;
  • Wchodzić w cywilnoprawne umowy.
Podsumowanie

Możesz uzyskać podpis elektroniczny zdalnie, nawet nie będąc na terytorium Polski. Aby uzyskać szczegółowe konsultacje, pełne wsparcie i uzyskać PESEL oraz podpis elektroniczny, możesz zamówić na naszym rynku "Konsultant".

image
image
Skorzystaj z usługi

W aplikacji mobilnej iKonsultant

Bezpieczna transakcja

Ty, jako Klient, pozbywasz się wszelkiego ryzyka finansowego współpracując z Kontrahentami, ponieważ kwota płatności jest rezerwowana przez nasz serwis i wypłacana Kontrahentowi dopiero po otrzymaniu od Ciebie potwierdzenia o zakończeniu etapu .

W przypadku niewykonania usługi środki zostaną zwrócone. Serwis przejmuje na siebie całe ryzyko finansowe i pełni funkcję gwaranta i depozytariusza środków, a w przypadku sporów pomiędzy stronami - niezależnego arbitra.

Twoje środki są w dobrych rękach!

image
Recenzje

Od prawdziwych użytkowników.

image
Oblicz

Koszt usług

  • Czy jesteś obecnie w Polsce?
  • Czy Twoje pytanie jest związane z migracją?
  • Czy wcześniej pytałeś innych prawników o swoje pytanie?
  • Czy twoje pytanie dotyczy sprawy karnej?
  • Czy wsparcie w uzyskaniu obywatelstwa w UE jest istotne?
  • Szukasz prawnika, który będzie reprezentował Twoje interesy przed polskimi sądami?
image
top 10

PRO konsultanci

Wszyscy konsultanci
PREMIUM 44.08 Топ 1
image

Kolomiets Witalij Władysławowicz

Prawnik Polska / Kujawsko-Pomorskie województwo
і
PREMIUM 35.3 Топ 2
image

Semenczuk Aleksander Władimirowicz

Prawnik Polska / Małopolskie województwo
і
PREMIUM 34.32 Топ 3
image

Pryhodko Andzey Anatoliyevych

Prawnik Polska / Warszawa
і
PREMIUM 34.1 Топ 4
image

Prokopenko Polina

Prawnik Polska / Wrocław
і
PREMIUM 29.74 Топ 5
image

Moroz Eugeniusz Ołehowicz

Prawnik Polska / Lubelskie województwo
і
PREMIUM 6.15 Топ 6
image

Chervonyy Volodymyr

Prawnik Polska / Warszawa
і
PREMIUM 4.21 Топ 7
image

Wychodcewa Anna Mykołajewna

Prawnik Polska / Warszawa
і
PREMIUM 2.83 Топ 8
image

Tarasenko Oleksij Oleksandrowych

Prawnik Polska / Warszawa
і
PREMIUM 2.72 Топ 9
image

Serpeninow Ołeksandr Petrowycz

Prawnik Polska / Lublin
і
PREMIUM 2.46 Топ 10
image

Demczenko Władysław Hennadijowycz

Prawnik Polska / Warszawa
і

Sprawdzamy każdego specjalistę, który zarejestruje się w naszym serwisie i gwarantujemy jakość usług.
KONSULTANT to przejrzysty i największy ranking prawników i adwokatów stworzony, aby pomóc każdemu wybrać najlepszego specjalistę we właściwym miejscu i czasie.

Ranking prawników jest tworzony na podstawie pozytywnie zrealizowanych zleceń, Państwa opinii i ocen
i komentarze. Oceny nie można kupić: tworzą ją wyłącznie użytkownicy. Dlatego, jeśli potrzebujesz usług, porad lub przygotowania dokumentów od najlepszych prawników i adwokatów - możesz śmiało zaufać naszym specjalistom!

image
Administrator portalu

Pliki cookie i prywatność

Używamy własnych i zewnętrznych plików cookie do personalizowania treści i analizowania ruchu w sieci.